Monday, October 17, 2011

petals : it's you

hey lovers.
i'm here now. i just wanna storie morie to u about my day
.

hari nie hari yang membahagiakan ara. nak tahu
kah kenapa ?
hari nie tepat jam 7:40p.m. dye arrived dekat ruang legar dye.
waa~ i'm so excited. coz i mish u so much laa weh. :D

sampai jep di situ. ara kol dye.my voice never be so excited.
rindu kat hati nie. Allah jep yang tahu.
walaupon cume 3 hari dye pergi kan.tapi rase macam lame sangat sangat.
Ya Allah. hebat yer perasaan yang kaw berikan pada hamba mu ini terhadap dye Ya Allah.

then.we going to pasar malam.hmm.yumm~ yumm~
dah name pon pegi pasar malam. wajiblah ktorang g cari makanan kan. lalala~
ok tahu.xperlu cakap.ara ngan makanan mang xdapat d pisahkan ok.

* alaa. makan bnyak pon menten jugak.ok. :D*

lepas dapat nasi kerabu sorang satu.ara dan dye pergi bersantai santai makan kat marina island.
of coz laa my fav place. :D

blaa.blaa.blaa.blaa.
* dah xlarat dah nak cte. nak g next topik pulak laa.*

sampai laa tadi.ktorang bergayut gayut telepon.
tiba tiba hati nie rase sebak sangat.sebab ara dah rugi kan masa belajar ara selama 1 setengah tahun.

omaigod !
ara nak berhenti belajar d sini.ara nak masa depan ara.
ara nak ma abah bangga ngn ara.ara anak sulong kan.

dan ara xsangka ini yang kuar dari mulot dye.

" u.ingat taw pesan i.kejar mase depan u dulu.baru fikir pasal cinta.
i ade target i sndiri dan i tahu. u pon ada target u niri.u tolong wat betol betol
k.be someone with something. faham kan? "

dapat jep ayat nie.ara rase sebak sangat. Allah dah bg ara insan yang paling istimewa.
insan yang mahu ara gembira dengan kejayaan ara.
insan yang concern gile tentang masa depan ara.

thank you so much Allah.
hamba mu bersyukur dengan kurniaan Mu ini ya Allah.
Kau jauhkan hamba Mu dari kegelapan. dan Kau dekat kan hamba Mu dengan cahaya suci Mu.
Ya Allah.
Kau Maha Mengetahui. hamba Mu bersyukur ke hadrat Mu ya Allah.
Terima kasih untok cahaya ini.

untuk awak :
saya akan cuba wat yang terbaik. saya xkan lupa ape yang awak pesan dekat saya.
apa yang saya cakap kat awak tadi. mang dah lama saya nak cakap.
cuma saya takot awak xboley terima.
tapi alhamdulillah.awak xmacam saya sangka.terima kasih sebab paham isi hati saya.
kita cuba yang terbaik untok masa depan kita ek.saya xkisah kita jauh.
sebab saya nak hubungan kita d redhai Dia.
saya nak masa depan saya dan saya jugak nak awak capai masa depan awak.
tahu ?
walaupun nanti hati nie sayu.tapi saya tetap akan senyum.
sebab saya tahu.awak sentiasa ada kat belakang saya.
Terima kasih Mr.A

with lots of love :
ara adlina

4 comments:

lady fena said...

yeah ! i'm agree with him even i don't know who is mr,A. btw, hope this relationship everlasthing.
with loves : ain

ara adlina said...

thanks you sayang. u will know nanti keyh. be patient. akuh xkan ketepikan ang punya laa. :)
love u more darl. :)

lady fena said...

huhu! tacing la ni. aku nak taw jgk2. sedih2

ara adlina said...

weh. xmaw laa tacing tacing. :) ad jaa. ngok laa yang sejak 2 menjak nie asyik dok pos kat wall akuh tuh sapa. haha :D

Post a Comment