Thursday, February 2, 2012

petals : my gegurl

assalamualaikum everyone. :)
petangpetang cam nie tetiba pulak rase cam nak menulis nulis.
tentang ape ek ?
bukan tentang my boyfee but tentang my gegurl. *hee.:)*
nape gegurl ? sebab ara dah mule rase kehadiran dorang dalam hidup ara.

thanks to you all.
jurang yg dulu penah tercipta antara ktorang. dah kembali erat dan beharap akan semakin erat.
ara dah mule rase dorang sangat penting dalam hidup ara.
tiap hari ade jep karenah dorang yang menyempurnakan hari ara.
perangai gilegile, gossipgossip.hee. :)

hey korang ! jangan penah step away dari ara ek.
ara salah tolong tegur. ara bukan manusia yang sempurna dan xkan penah sempurna.
diri ini akan sentiase rase memerlukan korang dalm ape jugak yang akan ara hadapi.
tak mintak korang jatuh samesame ngn ara. but selalu ade dengan ara di saat ara jatuh dan menjadi org yang tolong bangunkan ara.

i heart you all dear. *emmuahh*

*my lovely cousin*

*nur syafenazzatul ain*

*my cute sistah*

*angah.adek.achik*

*kak watif.kak nadia.kak azini*

*shirin*

* enaz & anne*

*'kakak' mas*

*my only anis*

*saje bg korang link dorang.kot laa ade yang berkenan di hati.but soory guys, most of my gegurl are taken:)*


dengan mengenali korang akuh dapat rase pahit manis kehidupan.
macam mane rase di sisihkan, macam mane di sayangi, macam mane di kasehi, macam mane hidup sesame.
thanks ek korang. ara harap persahabatan yang baru and lame terbina nie kekal sampai akhir hayat kita.
hug and kisses to all of you.

*kepade yang xda sorry ek.upload lambat.jangan tacingtacing taw.ara sayang sume. :)*

with lots of love :
ara adlina

*gamba cam harem xley nak upload pulak.hampeh. =-=" *


6 comments:

qebarero said...

eh2..my gf pon ade...hehe

ain said...

whoa. ada gmbar saya. hewhew

NUR AIN AZMAN said...

follow ara :)

ara adlina said...

wajib laa ade. anis an girlfren ara. :D

ara adlina said...

wajib laa ade. kwn dr kecik kan ? sayang awak sangatsangat tahu. :D

ara adlina said...

thanks akak. :)

Post a Comment